Putus Cinta

3 Oct

Cinta jangan dipaksakan sebab cinta butuh kejujuran Sehingga kau tak pantas merayuku supaya menyerahkan cintaku

Sekarang aku telah berdua dan bermaksud setia menjaga cintanya

Biarkan aku menjauh darimu untuk mengarungi samudera kehidupan baru Biarkan aku terbang mencari persinggahan cinta terakhirku

Putus cinta hal biasa dalam kisah cinta manusia Sehingga kau tak layak membenciku walaupun gagal memilikiku

Sekarang aku telah berdua dan bermaksud setia menjaga cintanya

Biarkan aku menjauh darimu untuk mengarungi samudera kehidupan baru Biarkan aku terbang mencari persinggahan cinta terakhirku

Leave a Reply

